IT Assist aduce o voce pentru chatboții Druid

Posted by alex_boostyourbusinessro on October 16, 2019

Suntem încântați să anunțăm un nou parteneriat cu Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise. Împreună cu ei, am dezvoltat un asistent virtual capabil să preia comenzi vocale în limba romănă sau engleză (și multe altele) şi să răspundă tot prin voce în maxim 3 secunde, ducând experienţa de interacţiune om-maşină la cu totul alt nivel.

Prin integrarea cu soluția IT Assist, chatbot-ul Druid a convertit un mesaj audio în text, a folosit algoritmi de identificare pentru a răspunde cerinţelor de securitate a accesului în sistemul informatic, a extras informaţiile dorite, le-a convertit înapoi în voce şi a răspuns interlocutorului.

Druid permite companiilor să proiecteze şi să antreneze asistenţi virtuali inteligenţi, care să preia activităţile repetitive şi consumatoare de timp de pe umerii angajaţilor, indiferent de rol sau de industrie.

Destinat creşterii productivităţii organizaţiilor mari, de tip Enterprise, noul bot are la bază un motor conversaţional alimentat cu cele mai puternice tehnologii de tip AI (Artificial Intelligence), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) sau OCR (Optical Character Recognition). Astfel, chatboţii Druid oferă răspunsuri simple şi inteligente, folosind o multitudine de canale de comunicare, cum ar fi WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Slack, Microsoft Teams, WeChat, Twilio şi multe altele.

Într-o lume în care informația este pe primul loc, un asistent mereu pregătit este esențial pentru a-ți putea desfășura business-ul cu succes. Iar dacă acesta are o memorie perfectă, îți răspunde imediat la întrebări și este valabil 24 din 24, atunci nu ai cum să dai greș.

IT Assist folosește tehnologii inteligente de recunoaștere, interpretare și redare a mesajului vocal. Astfel, prin integrarea cu soluția IT Assist, un chatbot Druid a convertit un mesaj audio în text, a folosit algoritmi de identificare pentru a răspunde cerințelor de securitate a accesului în sistemul informatic, a extras informațiile dorite, le-a convertit înapoi în voce și a răspuns interlocutorului.

„Deși avem peste 5 miliarde de dispozitive mobile la nivel global, 95% dintre utilizatori nu-și folosesc telefoanele pentru voce ci pentru trimitere de mesaje. Practic, telefonul mobil nu este folosit azi pentru motivul pentru care a fost inventat, și anume comunicarea prin voce. Vocea prin care personalizăm azi chatboții Druid aduce nu doar o experiență superioară, dar și informații rapide oricărui angajat sau client aflat în mișcare, care nu poate purta o conversație de tip text” declară Bogdan Dodu, CEO IT Assist.

În mai puțin de 1 an de la lansare, Druid are deja clienți că Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, Asirom, ProTV, Rețeaua de sănătate Regina Maria, Servier sau Farmaciile Dona.

IT Assist își desfășoară activitatea pe 3 linii de business: proiectare și mentenanță de infrastructuri informatice complexe (cloud, locale sau hibride), dezvoltare aplicații de business și soluții pe bază de Inteligență Artificială. A fost premiata de către Microsoft și alte companii de tehnologie că fiind Best Managed Services Provider, Best Productivity Solutions Provider, Office 365 Champion.