Microsoft Award 2018

Posted by admin on October 9, 2018

Linkedin-01.png 

25 Septembrie, Bucuresti – IT Assist este premiat pentru al doilea an consecutiv de catre Microsoft. Dupa Microsoft Best Managed Services Provider 2017, anul acesta suntem onorati sa primim distinctia Microsoft Best Partner Productivity Solutions 2018.

Anul trecut am prezentat viziunea IT Assist 2017-2020 de digitalizare a companiilor pana la stadiul de AI-Driven Business, in care sisteme de inteligenta artificiala automatizeaza si gestioneaza procesele interne sau ofera recomandari si suport in luarea deciziilor de business.

Solutiile de cloud, securitate si colaborare Microsoft 365, Azure, Dynamics 365 ne ofera tehnologiile potrivite in indeplinirea acestei viziuni, motiv pentru care IT Assist a investit in ultimii ani in cresterea competentelor interne, in dezvoltarea de instrumente si procese specifice de implementare si migrare, precum si solutii de business ce raspund unor nevoi concrete din activitatea de zi cu zi a companiilor.

IT Assist, infiintat in 2006, este un furnizor de servicii IT in regim MSP (Managed Services Provider), servicii si solutii de colaborare, securitate si cloud, cu competente multiple pe tehnologii IT, avand peste 50 de specialisti certificati in Microsoft Azure, Microsoft Office 365, Microsoft Dynamics 365, Amazon AWS, Fortinet, Bitdefender, Cisco, Meraki, Ruckus, Barracuda.


"Modern Workplace" 26 Sept - Cum a fost la eveniment

Posted by admin on October 8, 2018

blog.png

Evenimentul din 26 Septembrie "Modern Workplace", realizat impreuna cu partenerul nostru Microsoft, a avut ca tema prezentarea unui mediu de lucru modern, bazat pe platforma Microsoft 365, dar si anuntarea lansarii unor servicii exclusive pentru clientii IT Assist.
In urma cu un an IT Assist si-a prezentat viziunea sa pentru 2017-2020, cea de digitalizare a companiilor pana la stadiul de AI-Driven Business, in care sisteme de inteligenta artificiala automatizeaza si gestioneaza procesele interne sau ofera recomandari si suport in luarea deciziilor de business.

Microsoft 365, componenta a viziunii IT Assist de digitalizare, reuneste productivitatea de cea mai inalta clasa a Office 365 cu capacitati avansate de securitate si gestionare a dispozitivelor, unind sub aceeasi umbrela Office 365, Windows 10 si Enterprise Mobility & Security. Beneficiul direct al utilizatorului o reprezinta un mediu de lucru securizat, actualizat in permanenta si conform cu reglementarile de securitate, disponibil oriunde si oricand cu toate functiile necesare desfasurarii activitatii.
Suplimentar serviciilor de licentiere, migrare si suport tehnic pentru Microsoft 365, peste aceasta platforma IT Assist ofera solutii personalizate necesare in activitatea fiecare companii, precum solutii de condica, pontaj, gestionare concedii, recrutare sau alocare si gestionare sali de conferinta.

IT Assist mareste miza lansand in luna Octombrie 2018 in exclusivitate pentru companiile partenere urmatoarele servicii:

1. IT Assist Training Day, o serie de training-uri lunare in cadrul carora dorim sa invatam utilizatorii cum sa foloseasca intr-un mod cat mai eficient serviciile de producitivitate cloud, precum OneDrive, SharePoint, Teams, cum pot gestiona calendarul, task-urile, partajarea informatiei sau lucrul simultan al intregii echipe pe aceleasi documente.

2. Lansarea in stadiul de preview al IT Assist Order Bot, un serviciu de comanda si livrare rapida a echipamentelor iar pentru gama business de laptop-uri si desktop-uri, instalare si configurare automata a acestora, fara interventia personalului IT.
3. Servicii de securizare a site-urilor web, HTTPS as a Service, cu zero modificari in site-urile existente.

Misiunea IT Assist ramane aceea de a crea eficienta si valoare pentru clientii sai, intr-un strans parteneriat, prin oferirea de solutii si servicii IT la un nivel superior, create prin pasiunea si dedicatia pentru tehnologie avansata, inovatie si excelenta operationala.

 

 

DSF_1974.jpg DSF_1979.jpg DSF_2048.jpg DSF_2072.jpg DSF_2122.jpg DSF_2042.jpg

 


Pe 21 iunie suntem #GataLa4

Posted by alex_boostyourbusinessro on June 21, 2018

image002.png

IT Assist nu se dă în lături de la provocări. Așa că atunci când Red Bull a venit cu propunerea să facem din nou echipă împotriva celei mai lungi zile din an, n-am stat pe gânduri.  

 

Pe 21 iunie, Red Bull revine cu operațiunea #GataLa4. Astfel, corporatiștii români participanți vor transforma cea mai lungă zi din an în cea mai scurtă zi de muncă. 

 

În 2017, IT Assist s-a alăturat demersului #GataLa4 împreună cu alte 20 de companii, precum Banca Transilvania, UPC și BMW. Așa se face că, într-o zi de miercuri, mii de corporatiști au terminat mai repede programul și s-au bucurat de o după-amiază cu activități grozave pregătite special pentru ei. Ca să vă faceți o idee mai clară despre cum s-au întâmplat lucrurile, puteți să aruncați un ochi pe redbull.ro/gatala4.  

 

Anul acesta, spunem DA din nou provocării Red Bull, pentru ca angajații IT Assist să termine un pic mai repede programul și să beneficieze de o oră, două, în plus pentru ei.

 

Pentru 2018, Red Bull a pregătit o nouă serie de surprize pentru după-amiaza zilei de 21 iunie:  

  • concert E.M.I.L. @ Food Circus, Pipera;  
  • clase de yoga la WorldClass 
  • muzici de vară și băuturi colorate la cele mai hip terase din București (Control, Energiea & Expirat). 

Prin urmare, pe 21 iunie, ne supraîncărcăm bateriile pentru a termina mai repede treaba, iar la ora 4:00 PM ne luăm aripile din cuier și zburăm către activitățile mișto organizate de Red Bull. Să mai auzim noi pe cineva că nu știu corporatiștii să se distreze!

 

O2VbLzzv.jpglogo.jpg

 


Solutii pentru productivitate- cum a fost la eveniment

Posted by alex_boostyourbusinessro on June 13, 2018

            Ieri, 12 Iunie, la sediul Microsoft din Bucuresti, a avut loc cel de-al doilea eveniment dintr-o serie de conferințe IT Assist ce promite continuitate în domeniul de consilere software. Organizată sub tematica - soluții la îndemână pentru creșterea productivității – prezentarea a fost constituită din trei sectoare de referință, fiecare investigând problemele și soluțiile specifice unui tip de operațiuni, iar aplicabilitatea lor a fost testată prin demonstrații pe platforma Microsoft.

            În prima parte, Bogdan Dodu a dezbătut posibilități de automatizare a proceselor interne. A susținut utilitatea creării unui flux de lucru în companie, o platformă de comunicare și sharing de documente accesibilă oricărui utilizator de pe orice device, și a demonstrat ușurința obținerii ei cu servicii precum Microsoft Flow. Au fost, de asemenea, abordate probleme de aprobare de documente și recrutare, a căror dinamică poate fi substanțial optimizată pentru a permite utilizatorilor să-și organizeze și folosească timpul mai eficient.

 35349739_1959749720702814_5251769770553901056_n.jpg35239688_1959750224036097_5605945645799047168_n.jpg

Mircea Mitu a demonstrat ușurința cu care se pot organiza și desfășura conferințe cu membrii organizației sau parteneri externi, în aceeași sală sau de la distanță, în timp ce este pusă la dispoziție opțiunea partajării de documente, ecrane de lucru de pe Mac, PC sau mobil și conținut audio/video în timp real. Aceste funcții au fost demonstrate cu device-uri și aplicații precum Polycom și Microsoft Teams, care permit conversațiile și streamingul online.

 

35144973_1959751014036018_8620786282685005824_n.jpg35143385_1959750560702730_288597939452903424_n.jpg 

Subiectul de Employee Self Service a demonstrat relevanța includerii în activitatea zilnică a utilizării roboților software (bots) bazați pe tehnologiile Azure Bot Services & Cognitive Services ce pot oferi asistență non-stop angajaților companiei precum și clienților acestora, pe teme specifice precum knowledge-base intern sau suport tehnic.

Cu această ocazie invitații au cunoscut-o pe Carmen, botul IT Assist care preia apelurile telefonice și le repartizează colegilor disponibili, furnizează procedurile interne, rapoarte de vânzări sau ține evidența prezenței la birou. Carmen îți poate furniza orice informație de care ai nevoie dacă ai învățat-o răspunsul măcar o dată. Mircea Mitu a obținut și numărul ei de telefon, la care Carmen, intuitivă cum e, a adăugat și ora la care termină lucrul.

        35224851_1959751690702617_9096006662887571456_n.png 35240469_1959750917369361_7921065539558965248_n.jpg

Pentru eficientizarea operațiunilor din compania ta, IT Assist îți stă la dispoziție cu servicii de consultanță, training, implementare și mentenanța serviciilor și soluțiilor prezentate în cadrul conferinței, cu ajutorul echipei de peste 50 de specialiști, ce dețin certificări în cele mai importante domenii de tehnologie cloud, productivitate, securitate și management infrastructura IT, precum Microsoft Azure, Microsoft Office 365, Microsoft Dynamics 365, Amazon AWS, Fortinet, Bitdefender, Cisco, Ruckus, Barracuda



Alertă de securitate - WannaCry Ransomware

Posted by admin on May 16, 2017

Așa cum a fost transmis și în presă în aceste zile, un atac cibernetic lansat în vineri dimineață în Europa se propagă extrem de rapid și afectează în prezent aproximativ 100 de țări din întreaga lume. Mai mult de 60.000 de stații de lucru sunt deja infectate.

Malware-ul numit "WannaCry" sau "WCRY" folosește o vulnerabilitate în Microsoft Windows pentru a cripta datele fie pe servere, fie pe PC-uri. Obiectivul malware-ului este dea prelua controlul datele serverelor sau stațiilor de lucrupentru răscumpărarea acestora sub amenințarea ștergerii, în cazul în care nu se efectuează plata necesară în bitcoin. Vulnerabilitatea a fost recunoscută de Microsoft pe 14 martie în buletinul de securitate "MS17-010" și poate afecta Microsoft Windows Vista, 7, 8, 10 și versiunile Windows Server în cazul în care acest patch de securitate nu este instalat.  

Datorită naturii replicării acestui virus foarte agresiv, un dispozitiv infectat poate amenința întreaga dvs. afacere.

În consecință, pentru a vă asigura că actualizările de securitate au fost implementate pe deplin pe toate dispozitivele Windows, echipa IT Assist a fost mobilizată pentru acțiuni de  actualizare și remediere imediate, acolo unde este necesar. De asemenea, trebuie să fiți extrem de suspicios în legătură cu toate e-mailurile primite, în special cele care solicită destinatarului să deschidă documente atașate sau să facă clic pe link-uri Web.

Dacă ați sesizat activitate care nu este standard și credeți că informațiile dvs. interne au fost expuse sau dacă aveți nevoie de orice alte clarificări sau de asistență vă rugăm să ne contactați la adresa de support help@itassist.ro.


IT Assist- Departamentul tău IT 


Vrei sa inveti sa programezi?

Posted by MirceaMITU on October 15, 2013

Daca vrei sa inveti sa programezi sau sa iti perfectionezi cunostintele intr-o anumita tehnologie, ai la indemana o lista vasta de cartii gratuite de programare, organizata pe capitole, pe GitHub.

 

Succes!


10 reguli de securitate

Posted by MirceaMITU on October 10, 2013

10 reguli minimale in pastrarea unei securitati de baza a sistemului PC:

  1. Foloseste un antivirus
  2. Pastreaza UAC activat (daca folosesti Windows)
  3. Activeaza firewall-ul si configureaza-l corect
  4. Dezinstaleaza Java
  5. Actualizeaza aplicatiile si sistemul de operare
  6. Ai grija ce descarci si ce aplicatii executi
  7. Evita aplicatiile pirat
  8. Ia aminte la excrocheriile online
  9. Nu refolosi parolele
  10. Foloseste parole puternice

Articolul complet (in engleza), cu exemple, este disponibil aici.

 


Cum va place?

Posted by admin on October 9, 2013

Ne relansam site-ul, mai curat, mai frumos, mai "responsive" (flexibil si scalabil in functie de display-ul pe care este afisat: desktop, tableta, mobil) si mai interactiv. Tu ce parere ai?

Cum va place aceasta variata a site-ului nostru?
Imi place
Nu-mi place
Ce alte informatii ai dori sa mai regasesti aici?
Stiri
Tutoriale
Forum de discutii
Mai multe produse
Altceva