Servicii IT Assist

Fiecare companie este diferita iar noi, oamenii din IT Assist, intelegem exact acest lucru si tratam fiecare client ca fiind unic in cerintele si nevoile sale. In functie de dimensiunea companiei, de stadiul de dezvoltare dar si de domeniul sau de activitate IT-ul joaca un rol diferit in viata unei companii. Totusi, daca ai sau nu ai la dispozitie un departament sau un angajat specializat de IT, schimba modul de abordare al externalizarii serviciilor de IT sau modalitate in care analizezi si implementezi solutii IT sau achizitionezi produsele necesare infrastructurii tale.

De aceea iti propunem pentru sa selectezi continutul care iti este dedicat tie, ecomisind timp si obtinand exact informatia de care ai nevoie:

  • Servicii IT pentru companii cu departament sau angajat IT
  • Servicii IT pentru companii fara departament sau angajat IT

Pentru ca suntem constienti ca ai dreptul la o cat mai buna informare iti punem de asemenea la dispozitie o sectiune in care poti sa vezi succint care sunt diferentiatorii IT Assist, de ce oferta noastra este unica pe piata si care sunt beneficiile tale selectand IT Assist ca Partener IT.

De ce sa alegi IT Assist?

IT Assist este unica firma locala de servicii IT care ofera un set complet de proceduri si instrumente menite sa ofere servicii IT la cele mai inalte standarde atat calitative cat si de eficienta (raport calitate/pret).

Iata doar cateva din beneficiile pe care le poti avea alegand sa folosesti pachetele de servicii IT Assist:

  • Aplicatia proprietara IT Assist Center instalata pe fiecare calculator ofera un instrument de comunicare excelent si in plus integreaza toate serviciile oferite pentru o folosire mai usoara.
  • Monitorizarea permanenta a sistemelor si interventie proactiva inainte de producerea unui incident, prin instalarea unei aplicatii de monitorizare permanenta a functiilor si parametrilor vitali cu raportare in timp real catre inginerii IT din echipa alocata.
  • Sistemul integrat de management al incidentelor in infrastructura IT permite: raportarea facila a incidentelor, acces in timp real la status-ul incidentelor raportate, rapoarte periodice a activitatii.
  • Timp de reactie si interventie masurat si garantat.
  • Sistem de escaladare transparent si automat pe 4 nivele ierarhice pentru siguranta rezolvarii incidentelor in cel mai scurt timp.
  • Solutie proprietara de back-up automat pentru siguranta datelor, integrata in IT Assist Center pentru usurinta in folosire.
  • Calitate constanta garantata de procesele si procedurile standardizate si controlul permanent al indicatorilor de calitate.
  • Helpdesk disponibil permanent, direct si usor de utilizat prin intermediul aplicatiei proprietare IT Assist Center, pentru toti angajatii companiei tale.
  • Inventariere si monitorizarea in timp real a schimbarilor de configuratie hardware si software.
  • Una din echipele IT Assist iti va fi dedicata, constant la dispozitia ta: telefonic, prin e-mail sau in timpul vizitelor la sediul tau.