Departament / angajat IT intern versus Outsourcing (externalizare) servicii IT

O scurta analiza comparativa pentru o firma cu o infrastructura de 15-25 calculatoare legate intr-o retea cu sau fara server de domeniu (Active Directory), servicii de acces internet, e-mail, 1-2 servere, intre angajarea unei persoane dedicate IT-ului in cadrul firmei dumneavoastra si serviciile oferite de catre IT ASSIST:

Criteriu decizionalIT intern (1 angajat, 8 ore/zi)Serviciile de externalizare (outsourcing) IT ASSIST
Disponibilitate 8-9 ore/zi in functie de programul firmei. Perioade de indisponibilitate, concediu de odihna, etc. 9 ore/zi; 9.00 – 18.00. Disponibilitate continua
Costul serviciului Salariu + taxe + costuri regie + costuri de recrutare = minim 1000 EURO/luna < 500 EURO
Viteza de reactive In general imediata, pentru problemele uzuale dar secventiala. Zile sau saptamani in cazul concediilor, zilelor libere, etc. Imediata pentru peste 90% din cazuri (remote sau telefonic). 2-3 Ore pentru cazurile unde deplasarea la fata locului este obligatorie (sub 10% din cazuri). Posibilitate garantare SLA – timp de interventie garantat
Expertiza tehnica = viteza si eficienta in rezolvarea problemelor Cunostinte tehnice si experienta limitate la 1 persoana. Datorita domeniului extrem de vast este practic imposibil acoperirea tuturor nevoilor IT. Cunostinte virtual nelimitate prin multiplii angajati si consultanti; experienta acumulata (peste 50 de ani cumulativ)
Achizitii IT Cunostinte si expertiza limitate la experienta personala Acces la informatii, preturi preferentiale si o retea vasta de furnizori (de solutii si echipamente)
Securitatea informatiei Cunostinte si expertiza limitate la experienta personala Cunostinte vaste si expertiza in implementarea de solutii si politici de securitate
Hosting e-mail si site WEB Externalizare la un tert - costuri suplimentare, raspundere limitata Asigurat la standarde profesionale; fara costuri suplimentare (Inclus in contractul de servicii)
Administrare si creare pagini/site WEB Externalizare la un tert - costuri suplimentare, raspundere limitata Pentru un site simplu de prezentare fara costuri suplimentare (Inclus in contractul de servicii)
Filtrare continut e-mail, Antispam si Antivirus Expertiza limitata; costuri suplimentare pentru achizitionarea solutiilor Expertiza in implementarea si administrarea solutiilor; fara costuri suplimentare (Incluse in contractul de servicii)
Mobilitate si conectivitate Cunostinte si expertiza limitate la experienta personala Solutii complete de conectivitate si interoperabilitate de tip VPN, solutii de acces mobil la resursele interne

Vreau si eu

Stabileste acum o intalnire cu un consultant IT Assist si afla cum iti poti securiza afacerea