Servicii specifice structurate pe grupe de servicii

  1. Serviciul de Email
    • Gazduire cu servicii incluse: webmail, antimalware, antispam, interfata de administrare *
    • Administrarea serviciului de e-mail si a celor aferente (webmail, antimalware, antispam, interfata de administrare) pe serverele clientului
    *) Optional poate fi inclus in abonamentele de externalizare servicii IT
  2. Conectivitate si mobilitate – VPN (Virtual Private Network) *
    • Instalare si configurare server de VPN: software + hardware (daca e cazul)
    • Instalare si configurare client VPN pentru dispozitivele ce vor beneficia de acces la resursele interne de la distant
    • Interconectarea prin internet a aplicatiilor aflate in diverse locatii geografice
    *) Optional poate fi inclus in abonamentele de externalizare servicii IT
  3. Managed Services (servicii gestionate de IT Assist):
    • Implementare si gestionare VPN. Solutia VPN IT Assist sau solutii ale tertilor
    • Implementare si gestionare solutii de back-up. Solutia Back-up IT Assist sau solutii ale tertilor
    • Implementare si gestionare solutii de securitatea informatiei
  4. Virtualizarea aplicatiilor sau serverelor
    • Virtualizare pe platforme Microsoft, Linux, VMware, Citrix
  5. Securizarea informatiei (confidentialitate, integritate si disponibilitate)
    • Instalarea, configurarea si mentenanta unei solutii de securizare Antimalware (prin folosirea de programe specifice)
    • Instalarea, configurarea si mentenanta unei solutii de securizare Antispam
    • Securizarea accesului din exterior la resursele interne prin aplicatii specifice (ex: Firewall)
    • Recomandarea, instalarea, configurarea si mentenanta unei solutii de back-up (solutia proprietara IT Assist sau, functie de nevoile identificate o alta solutie furnizata de partenerii IT Assist)
    • Auditarea periodica (anuala) a securizarii datelor
    Nota: functie de tipul de abonament si complexitatea serviciilor oferite pot aparea costuri suplimentare ce vor fi evidentiate in prealabil si cerut acceptul clientului.
  6. Serviciul „site web”
    • Gazduire de site-uri WEB, mentenanta serverelor de gazduire (optional acest serviciu poate fi inclus in abonamentele de externalizare servicii IT)
    • Dezvoltare website-uri si aplicatii WEB *
    • Mentenanta websites *
    • SEO/SEM – marketing online *
    *) servicii suplimentare, neincluse in abonamentele de externalizare servicii IT
  7. Helpdesk *
    • Raportare si interventie telefonica, e-mail, remote, prin aplicatia IT Assist Center
    • Asistenta utilizatorului pentru folosirea aplicatiilor si configurarile de baza ale calculatorului
    • accesul la toate statisticile, rapoartele si urmarirea in timp real a cerintelor
    *) Acest serviciu este inclus in abonamentele de externalizare servicii IT
  8. Managementul infrastructurii IT *
    • gestiunea licentelor, echipamentelor hardware, furnizori, domenii web (include inventar, actualizari, relatia cu furnizorii)
    *) Acest serviciu poate fi inclus partial, optional, in abonamentele de externalizare IT
  9. Administrare, instalare si mentenanta statii de lucru, servere, retele/retelistica, periferice.

 

Servicii specifice structurate pe grupe de infrastructura

  1. Retea / retelistica (echipamente de interconectare: cabluri, switchuri, routere, patch panel, prize)
    • Design
    • Executie
    • Configurare
    • Securizare
    • Mentenanta (abonament)
      • verificare cabluri
      • inlocuire cabluri
      • schimbat parole/useri pe echipamentele active
      • verificare si monitorizare echipamente active de retea
      • alertare prin SMS in cazul in care echipamentele nu mai functioneaza
    • Extindere (se taxeaza separat sau prin majorare de abonament)
      • Traseu cablu
      • Traseu plinta
      • Aplicare prize
      • Instalare patch panel
    *) Functie de abonamentul de externalizare servicii IT poate presupune costuri suplimentare
  2. Servere (fisiere, email, web, domeniu, baze de date, aplicatii) *
    • Suport achizitie:
      • Analiza nevoilor
      • Recomandari/oferte
      • Receptionarea comenzii
      • Livrare la sediul clientului
      • Instalare, configurare pentru rularea la parametrii optimi
    • Instalare (sistem de operare, serviciu/aplicatie) *
    • Configurare *
    • Securizare *
    • Mentenanta *
      • Verificari periodice on-site si remote
      • Updatari software (patch-uri)
      • Recomandari upgrade hardware
      • Curatare sursa, curatare cooler
      • Monitorizare servicii
      • Monitorizare hardware
      • Alertare prin email/sms
      • Backup / disaster recovery plans
      • Fail-over
    • Configurare *
    *) doar pentru sistem de operare si hardware
  3. Statii de lucru (desktop / laptop):
    • Suport achizitie (hardware si software):
      • Analiza nevoilor
      • Recomandari / oferte
      • Receptionarea comenzii
      • Livrare la sediul clientului
      • Instalare, configurare pentru rularea la parametric optimi
    • Instalare/reinstalare si configurare sistem de operare si aplicatii de baza: suita Microsoft Office / OpenOffice.org, browser web, utilitare arhive, document viewer (PDF, imagini, multimedia), mesagerie instanta
    • Instalare si configurare software specializat (ex: programe de contabilitate, procesare multimedia, Sales/CRM, proiectare asistata etc) *
    • Service garantie si post-garantie (SOFTWARE+HARDWARE) **
      • Diagnoza primara a echipamentului/programului software
      • Ridicarea echipamentului de la sediul clientului
      • Deplasarea la service-ul respectiv
      • Mentinerea legaturii cu service-ul, follow-up si status catre client
      • Ridicarea de la service a echipamentului cand s-a finalizat reparatia
      • Deplasarea la client si repunerea in functiune a echipamentului la parametri optimi
    • Mentenanta hardware & software
      • Verificari periodice on-site si remote
      • Monitorizare hardware
      • Monitorizare conectivitate
      • Monitorizare software
      • Alertare email/SMS
    *) in functie de complexitate pot sa apara costuri suplimentare sau poate fi necesara interventia unor terti.
    **) in functie de defect, de conditiile de utilizare si de conditiile de garantie pot sa apara costuri suplimentare sau poate fi necesara interventia unor terti.
  4. Periferice (imprimante, multifunctionale, scannere, faxuri, proiectoare, copiatoare, etc)
    • Suport achizitie echipamente noi si consumabile
      • Analiza nevoilor
      • Recomandari/oferte
      • Receptionarea comenzii
      • Livrare la sediul clientului
      • Instalare, configurare pentru rularea la parametric optima
    • Verificari periodice
    • Service garantie si post-garantie (hardware & software) **
      • Diagnoza primara a echipamentului/programului software
      • Ridicarea echipamentului de la sediul clientului
      • Deplasarea la service-ul respective
      • Mentinerea legaturii cu service-ul, follow-up si status catre client
      • Ridicarea de la service a echipamentului cand s-a finalizat reparatia
      • Deplasarea la client si repunerea in functiune la parametrii optima a echipamentului