Solutii pentru productivitate- cum a fost la eveniment

Posted by alex_boostyourbusinessro on June 13, 2018

            Ieri, 12 Iunie, la sediul Microsoft din Bucuresti, a avut loc cel de-al doilea eveniment dintr-o serie de conferințe IT Assist ce promite continuitate în domeniul de consilere software. Organizată sub tematica - soluții la îndemână pentru creșterea productivității – prezentarea a fost constituită din trei sectoare de referință, fiecare investigând problemele și soluțiile specifice unui tip de operațiuni, iar aplicabilitatea lor a fost testată prin demonstrații pe platforma Microsoft.

            În prima parte, Bogdan Dodu a dezbătut posibilități de automatizare a proceselor interne. A susținut utilitatea creării unui flux de lucru în companie, o platformă de comunicare și sharing de documente accesibilă oricărui utilizator de pe orice device, și a demonstrat ușurința obținerii ei cu servicii precum Microsoft Flow. Au fost, de asemenea, abordate probleme de aprobare de documente și recrutare, a căror dinamică poate fi substanțial optimizată pentru a permite utilizatorilor să-și organizeze și folosească timpul mai eficient.

 35349739_1959749720702814_5251769770553901056_n.jpg35239688_1959750224036097_5605945645799047168_n.jpg

Mircea Mitu a demonstrat ușurința cu care se pot organiza și desfășura conferințe cu membrii organizației sau parteneri externi, în aceeași sală sau de la distanță, în timp ce este pusă la dispoziție opțiunea partajării de documente, ecrane de lucru de pe Mac, PC sau mobil și conținut audio/video în timp real. Aceste funcții au fost demonstrate cu device-uri și aplicații precum Polycom și Microsoft Teams, care permit conversațiile și streamingul online.

 

35144973_1959751014036018_8620786282685005824_n.jpg35143385_1959750560702730_288597939452903424_n.jpg 

Subiectul de Employee Self Service a demonstrat relevanța includerii în activitatea zilnică a utilizării roboților software (bots) bazați pe tehnologiile Azure Bot Services & Cognitive Services ce pot oferi asistență non-stop angajaților companiei precum și clienților acestora, pe teme specifice precum knowledge-base intern sau suport tehnic.

Cu această ocazie invitații au cunoscut-o pe Carmen, botul IT Assist care preia apelurile telefonice și le repartizează colegilor disponibili, furnizează procedurile interne, rapoarte de vânzări sau ține evidența prezenței la birou. Carmen îți poate furniza orice informație de care ai nevoie dacă ai învățat-o răspunsul măcar o dată. Mircea Mitu a obținut și numărul ei de telefon, la care Carmen, intuitivă cum e, a adăugat și ora la care termină lucrul.

        35224851_1959751690702617_9096006662887571456_n.png 35240469_1959750917369361_7921065539558965248_n.jpg

Pentru eficientizarea operațiunilor din compania ta, IT Assist îți stă la dispoziție cu servicii de consultanță, training, implementare și mentenanța serviciilor și soluțiilor prezentate în cadrul conferinței, cu ajutorul echipei de peste 50 de specialiști, ce dețin certificări în cele mai importante domenii de tehnologie cloud, productivitate, securitate și management infrastructura IT, precum Microsoft Azure, Microsoft Office 365, Microsoft Dynamics 365, Amazon AWS, Fortinet, Bitdefender, Cisco, Ruckus, Barracuda